Inteligenţa emoţională şi importanţa ei în afaceri

/, Noutăți/Inteligenţa emoţională şi importanţa ei în afaceri
Am avut ocazia să văd în ultima perioadă, atât în apariţii publice, cât şi în activităţi mai puţin publice, oameni afaceri aflaţi la începutul carierei care se blocau pur şi simplu atunci când trebuiau să susţină o prezentare. La fel şi când trebuiau să aibă o polemică sau să facă o ofertă unui posibil partener. Prin urmare, aşa cum spunea şi Daniel Goleman, inteligenţa emoţională ne poate ajuta să avem succes sau, dimpotrivă, să eşuăm. Încă din 2002, ştim că lipsa inteligenţei emoţionale constituie 70% din motivele pentru care companiile îşi pierd clienţii. Jumătate din timpul pierdut  este datorat lipsei de încredere, o componentă cheie a inteligenței emoționale. De asemenea, 90% dintre performerii de top au o inteligență emoțională dezvoltată. Agentii de vânzări cu nivel ridicat al EQ generează venituri de 2 ori mai mari decat colegii lor. Persoanele propuse pentru promovare au un EQ mai mare decât restul în peste 75% din cazuri. Iar inteligenţa emoţională e responsabilă pentru 58% din performanţele jobului tău. Aşadar, preocupaţi-vă de inteligenţa emoţională, dacă vreţi să aveţi succes în afaceri! Treceţi-vă în lista de lecturi cartea lui Goleman!

Nicolae Taşcă

Expert Comunicare şi PR

www.nicutasca.ro

www.jvj.ro

2021-04-22T10:52:44+02:00

Lasa un comentariu