Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Coaching GRATUIT de Dezvoltarea competenţelor de leadership

Consilierea profesională pentru dezvoltarea competenţelor de leadership începe cu completarea de către participanţi a unui chestionar care conţine 240 de itemi, durata medie de completare fiind de 30 min.

Prin aplicarea chestionarului sunt investigate sase arii de competente manageriale (Calitatea Muncii, Gestionarea Emotiilor, Managementul Schimbarii, Proactivitate, Leadership, Relationare Pozitiva), fiecare dintre acestea având un set de subdimensiuni (Planificare, Organizare, Toleranta la Stres, Empatie, Viziune strategica, Inovare, Eficienta, Persuasiune, Delegare, Implicare, Comunicare, Relationare cu colegii etc).

Raportul generat în urma completării cuprinde informaţii structurate în patru sectiuni:

În mod concret, activitatea se va desfăşura astfel:

  • Persoanele interesate vor primi un username şi o parola pe baza cărora vor putea complete chestionarul online într-un termen de maxim 3 zile.

  • După completare, raportul generat şi scorurile obţinute vor fi analizate de expertul consiliere online care va întocmi întocmi profilul de leadership al persoanei respective.
  • Profilul de leadership împreună cu un scurt instructaj referitor la paşii care trebuie urmaţi pentru dezvoltarea competenţelor de leadership va fi transmis de către expert persoanei evaluate.
  • Pentru a reusi intr-un asemenea proces de dezvoltare o persoana trebuie sa fie motivata, dedicata si dispusa faca schimbari, motiv pentru care profilul de leadership şi instructajul conţin informaţiile şi formularele necesare pentru parcurgerea paşilor următori pe cont propriu şi în ritm propriu fără ajutor extern.

În situaţia în care după primirea profilului şi a instructajului persoanele evaluate doresc să primească sprijin din partea expertului pentru continuarea paşilor de dezvoltare personală vor beneficia de 3 şedinţe a câte 10 minute desfăşurate online, prin Skype sau telefonic, câte o şedinţă pentru fiecare dintre cele 3 secţiuni, după cum urmează:

  • pentru completarea secţiunii 2 persoana consiliată este sprijinită să înţeleagă cum să procedeze pentru a identifica situaţii în care a folosit o anumită competenţă de leadership bine, una în care a folosit-o nu prea bine, şi să identifice primele 3 lucrurile pe care le-ar putea face pentru a dezvolta această competenţă.
  • pentru a parcurge secţiunea 3 persoana consiliată este sprijinită să înţeleagă cum să procedeze pentru a identifica dacă, din punctul ei de vedere, o anumită abilitate de leadership, reprezintă un punct slab sau un punct tare pentru ea, şi să argumenteze alegerea făcută.
  • pentru a parcurge secţiunea 4 persoana consiliată este sprijinită să înţeleagă cum să procedeze pentru a construi un plan de dezvoltare personală pe baza formularele puse la îndemână (plan de activităţi, jurnal zilnic) luand in considerare urmatorii pasi:

    1. Stabilirea unor obiective personale urmarind structura arborescenta Orientari – Competente – Abilitati.
    2. Identificarea şi luarea în considerare a obstacolelor pe care le va intalni in calea obiectivelor stabilite.
    3. rememorarea experientelor din trecut si identificarea resurselor care ar putea sa oajute sa invete şi să repete noile comportamente.
    4. punerea in practica a noilor comportamente si căutarea sprijinului pentru schimbare.
    5. evaluarea periodică a schimbărilor de comportament realizate pentru a ajuta astfel la solidificarea lor.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2018-10-04T17:38:02+00:00